"Nikoli nisem podpirala nacistov. Na svoje filme sem vedno gledala kot na umetniške izdelke in ne kot na politično orodje. Snemala sem dokumentarne oddaje, ne pa propagandne filme", je nekoč dejala Riefenstahlova.

Kariero je pričela kot igralka – kar je diktiralo njeno nadaljnje življenje, saj jo je v filmu Modra svetloba opazil tudi Hitler, katerega je njen nastop popolnoma očaral. Kot režiserka se je uveljavila z revolucionarnimi metodami snemanja, ki so vključevale žerjave in kamere na tirnicah. Po vojni se je posvetila fotografiji ter ponovno zaslovela z dokumentiranjem izginjanja plemena Nuba v Sudanu. V poznih sedemdesetih si je nadela potapljaško opremo in posnela film Občutki pod vodo, s katerim je prejšnje leto požela veliko uspeha. Lansko leto je doživela tudi neprijetno presenečenje, ko so ponovno pričeli raziskovati njeno vpletenost z nacističnim režimom, saj naj bi po nekaterih podatkih Riefenstahlova zavedno uporabljala taboriščnike kot statiste v njenih filmih.