Vendar pa se tudi tu lahko zalomi, saj sta film in igra popolnoma različna proizvoda – film je pasivno doživetje, medtem ko je igra aktivno. Za mnoge igralce so dolgi vmesni prizori enaki nočni mori, saj so igro kupili z namenom igranja in ne le uživanja v lepih prizorih. ''Za razliko od filmov so igre kot slab pornič... večina ljudi preskoči uvod, da bi čim hitreje prišla do akcije'', je dejala Margaret Robertson, urednica revije Edge. Kmalu si bomo lahko v kinih ogledali znanstvenofantastični spektakel 'The chronicles of Riddick', nadaljevanje kultnega filma 'Pitch black'. Tako kot je sedaj že v navadi, bo tudi tokrat film spremljala igra (The chronicles of Riddick: Escape from Butcher bay), za katero napovedujejo, da bo postala najboljši kazalec uspešnega sodelovanja med Hollywoodom in zabavno industrijo. Pri izdelavi je namreč sodeloval Vin Diesel, ki je tudi sam zagret igralec računalniških iger: ''Poleg tega, da sem nadzoroval potek izdelave, sem veliko pripomogel k zgodbi, pri pisanju dialogov in režiranju vmesnih prizorov''. http://www.riddickgame.com/us//"">The chronicles of Riddick: Escape from Butcher bay