Po nekaj mesečnem premoru z veseljem napovedujemo več avdio-vizualnih dogodkov, ki se bodo avgusta nanizali pod serialko FriFormAV. Med 4. in 7. avgustom 2020 bo na Trgu brez zgodovinskega spomina in v Galeriji Alkatraz (AKC Metelkova mesto) gostoval razširjeni umetniški kolektiv Cirkulacija 2. Sodelujejo: Boštjan Leskovšek, Ryuzo Fukuhara, Stefan Doepner, Milan Kristl, Borut Savski. Uvodoma bo kolektiv izvedel koncertni performans iz serije Stroj za izboljšanje sveta, naslednja popoldneva pa bo postavil video-zvočno instalacijsko situacijo v Galeriji Alkatraz.

Cirkulirali bomo po sledečem urniku:
- 4. 8. 2020, ob 21.00 - koncertni avdio-vizualni in plesni performans na Trgu brez zgodovinskega spomina (med Galerijo Alkatraz in Klubom Gromka)
- 5.8.in 6.8. med 12-19.00 - avdio-vizualna instalacija v Galeriji Alkatraz.

V novih prostorih Cirkulacije 2 (podhod Ajdovščina, Ljubljana) bomo prvič v Sloveniji predstavili avdio-vizualno koncertno instalacijo Scattar Radar, ki jo je zasnoval makedonski intermedijski in zvočni umetnik Sašo Puckovski - Noitu.

Več o projektih
Stroj za izboljšanje sveta (»weltverbesserungmachine"/"world improvement machine") je prispodoba razsvetljenske želje po visoki organiziranosti države kot gladko tekočega stroja (najprej imperija, zatem nacionalne države, končno demokracije / socialne države). Pogosto se jo povezuje s civilizacijsko stopnjo družbe. V preteklosti je stroj često skrenil s poti in zašel v različne ekstreme vedno pa je sugeriral pomikanje od slabšega k boljšemu. Novo je dobro - naprej je dobro - nazaj je slabo. Vektor razvoja je bil še do nedavnega jasen. Razpad jasnih svetovnih ideologij in prikritost smisla kopičenja resursov kot trenutno dominantne ideologije sta povzročila trenutek, ko vektor naključno niha med vsemi skrajnostmi: levo = desno + desno = levo ter doli = gori + gori = doli / prav = laž + konzument = kralj. Zvočno-glasbeno-vizualni uvodni nastop udejanja principe, ki jih kolektiv Cirkulacija 2 razvija: nehierarhičnost, neglasbo kot vzporednost glasbenih tokov z naključnimi srečanji kot malimi kristalizacijami in improvizacijo kot (ne)glasbeno komunikacijo. V nadaljevanju bodo ekstrakti postavljeni v Galeriji Alkatraz kot fizični in medijski artefakti v obliki samopoganjanih dinamik / mehanizmov (soft & hard). 

Scattar Radar / Avdio-vizualna koncertna instalacija v realnem času se osredotoča na največji nekoherenten radarski opazovalni sistem na svetu – radio observatorij Jicamarca. Delo reinterpretira redke industrijske posnetke iz leta 1963, ki v potopisnih sekvencah prikazujejo imerzvine arhitekturne lastnosti obzervatorija. Avtor eksperimentira z opazovalčevim prostorskim, senzoričnim in zvočnim doživljanjem ter izziva meje slušnega in vizualnega dojemanja. S tem gledalcem pušča občutke dezorientiranosti in distopije.

Pod umetniškim psevdonimom Noitu se predstavlja meddisciplinarni umetnik Sašo Puckovski, rojen 1986 v Skopju, Makedoniji. Trenutno živi in deluje v Ljubljani. Posebej ga zanima prekrivanje fizičnega in virtualnega, pri čemer zamegljuje meje med zvočno, vizualno in interaktivno umetnostjo. Njegovo trenutno umetniško delovanje se vrti okoli prostorskih intervencij in ustvarjanja imerzivnih interaktivnih izkušenj, ki združujejo zvok in sliko. Prav tako nenehno raziskuje različne pristope k zvočnemu performansu in zvočni improvizaciji.