Ta teden bo v Slovenski kinoteki v ospredju predstavitev italijanskega filma. Danes zaključujemo retrospektivo filmov portugalskega režiserja Pedra Coste, ki smo ga spremljali v okviru programa Otok v Ljubljani. V okviru Večera SFA bo zvečer na ogled redko viden, a zanimiv film Jožeta Galeta Onkraj, ki je bil posnet pred petdesetimi leti, v okviru programa Knjiga in film pa bo v torek na sporedu Gospodov glas. V nedeljo vas v okviru rubrike (Sko)mine čaka film presenečenja po izboru Arneta Praznika.

TEDEN ITALIJANSKEGA FILMA   16.–20. september 2020
Dober mesec pred retrospektivo Federica Fellinija se bomo v Slovenski kinoteki ogrevali na Tednu sodobnega italijanskega filma ter restavrirano in digitalizirano klasiko, Mimi kovinar. Začel se bo v sredo, 16. septembra, z otvoritvijo in filmom Čarobne noči (Paolo Virzi, 2018), ki je humoren in drzen poklon zlati dobi italijanskega filma. V četrtek bo na programu Easy, čisto lahko potovanje (2017), ki mu bo sledil pogovor z režiserjem Andreo Magnanijem in skladateljem Luco Ciutom.

V petek bo na sporedu restavrirana divja, dramatična, satirična in feministična komedija Mimi kovinar (Lina Wertmüller, 1972); v soboto film o krizi identitete in nadrealnega iskanja samega sebe Dvojnik (2017), celovečerni prvenec priznane italijanske videoumetnice in fotografinje Rä di Martino; v nedeljo pa Nevidni fant (Gabriele Salvatores, 2014), film o neverjetni dogodivščini mladega fanta, ki nekega dne ugotovi, da je nevidena italijansko tržišče neobičajen film, ki na nekonvencionalen način obravnava žanr superjunakov.

Filmi bodo na sporedu ob 20. uri, razen v nedeljo, 20. septembra, ko bo film Gabriela Salvatoresa v okviru Kinotečne matineje na ogled ob 17. uri. Teden je nastal v sodelovanju z Italijanskim inštitutom za kulturo v Sloveniji.

(SKO)MINE: FILM PRESENEČENJA 
V nedeljo ob 20. uri bomo v rubriki (Sko)mine in Film presenečenja skupaj preverjali, ali so filmi kultnega, a pogosto dvomljivega slovesa ostali v kolektivnem spominu zgolj zaradi nekritične nostalgije ali zaradi drugih razlogov. Gre namreč za filme kultnega, a pogosto dvomljivega slovesa. Naslov filma po izboru Arneta Praznika bomo razkrili šele, ko se bodo v dvorani ugasnile luči.

Več informacij